SHAKLEE HEADQUARTERS…..

Post 151 of 224

Alhamdulillah….

Baru-baru ini berkesempatan pergi ke Shaklee Headquarters di The Pinnacle, Persiaran Sumway.

Pertama kali pergi sana, saja konon-konon nak berjalan. Buka la maps bagai, tapi sesat jugak….hahaha….

Dapat jugak merasa pergi ke Shaklee Headquarters ni. Memang eksklusif dan yang paling penting kalau kita bawak anak pun kita tak risau anak kita boleh turun atau main lif sendiri. Memang tak la.

Sistem keselamatan dia memang pada saya canggih. Mujur pergi dengan En. suami. Kalau tak harus jadi macam rusa masuk kampung. Aduss….

Itu belum lagi tengok yang lain. Kat sini ada tempat permainan kanak-kanak. Tak risau kalau anak bosan atau anak tak nak duduk. Berani cakap, kalau anak kita pergi memang jenuh nak ajak balik.

Dah boleh bayang dah kalau pergi sana dengan Harith, habisla ibu dia. Hahahha…

Ini antara yang sempat diambil masa pergi ke sana.

Yang bawah ni dekat kaunter area.

CYMERA_20150206_101848

Yang ni Playground dia…

CYMERA_20150206_101943

CYMERA_20150206_101918

Yang ni pemandangan luar dari Shaklee. Boleh nampak Sunway Lagoon.

CYMERA_20150206_102023

This article was written by Syasya

Shaklee Independent Distributors... SID NO : 1105044

MENU