Produk Shaklee Terbaik Botol Kosong Pun Ada Guna

Post 77 of 224

Assalamulaikum..

Hari ni kan, sya sebenarnya tengah fikir betapa produk Shaklee memang terbaik sebab botol kosong pun ada guna. Apa nak buat dengan botol-botol shaklee yang dah habis ni.. Sya baru perasan sebenarnya, banyak rupanya botol-botol shaklee ni…

Dalam banyak-banyak botol kosong tu. Sya paling suka tong ESP…. Apa yang sya buat dengan tong ESP….. Sebenarnya, tong ESP tu boleh buat macam-macam. Ada tong ESP tu yang sya buat tabung duit macam tabung jualan untuk bisnes Shaklee, buat tabung untuk simpanan, buat tabung untuk travelling atau jalan-jalan….

Selain dari buat tabung, ada juga yang sya buat letak benda-benda berbentuk serbuk… Macam bekas sabun, ada customer yang buat tempat letak milo, letak gula….

Untuk botol-botol kecil macam botol Vitamin C ke, botol B-Complex ke… yang tu biasanya sya pergi jual je… dapat gak duit….

Tapi kadang-kadang ada juga customer yang nak botol kosong yang sama dengan Vitamin yang dia beli tu…. katanya nak letak kat opis senang… jadi bagi je la….

Bestkan…. dari isi hingga ke botol semua boleh guna…. botol-botol shaklee ni selamat tau sama seperti kandungan botol tu sendiri….

#10wave

#tsunamishaklee

#pengedarshakleeputrajaya

Pengedar Shaklee Putrajaya
016-2254805

psss: ESP sekarang ni sedap betul….
creamy….

This article was written by Syasya

Shaklee Independent Distributors... SID NO : 1105044

MENU