PRODUK SHAKLEE EXCLUSIVE BUAT INSAN KESAYANGANKU…

Post 37 of 224

Assalamualaikum…

Hari ni sya nak cerita, ada satu supplement atau produk Shaklee exclusive buat insan kesayanganku.

Nak tahu apa?

Supplement yang pertama sya beli, yang paling mahal iaitu vivix Shaklee untuk anak kedua Hanis. Yang ni saya pernah kongsikan dulu, boleh baca kat SINI.

Kali kedua yang sya belikan produk Shaklee ialah buat suami tersayang. Masa tu, sya beli sebab baru dapat tahu punya bacaan gula suami punyalah tinggi, urine asid tinggi dan bacaan tekanan darah pun tinggi.

Mula-mula tu, memang tersadai kat dalam peti ais tu. Katanya mahal sangat takut nak minum. Boleh pula kan, kita punyala risau kat dia. Lepas tu, suami mula minum bila dipaksa oleh isteri dia ni. hihihihi…

Alhamdulillah, walaupun tak konsisten ambil pun sebab suami sayang vivix tu. Dari bacaan gula 16 turun ke 12, turun lagi ke 8 dan turun ke 6. Bacaan gula, urine asid dan tekanan darah tinggi semua dah ok.

Syukur sangat, lega sikit hati isteri dia ni. Kalau tak punya susah hati, tak tau nak cerita macam mana. Doakan yang terbaik buat suami saya ye.

Sya pasti ramai yang suka beli suplimen untuk yang tersayang kan. Cuba kongsikan suplimen apa yang anda beli untuk yang tersayang.

 

Pengedar Shaklee Putrajaya

016.225.4805

This article was written by Syasya

Shaklee Independent Distributors... SID NO : 1105044

MENU