​Assalamualaikum,

Saya nak buat pengakuan jujur tentang bisnes Shaklee dan sepanjang menjadi SID shaklee ni….

Jatuh bangun dalam shaklee perkara biasa kot…bisnes kan…..mesti ada jatuh bangun berjalan berlari….

Pernah tau, ada satu bulan tu tengah syok dapat order banyak….

Sekali Allah duga, bulan depannya tu langsung satu sale pun takde….

Mula-mula tu terfikir…. kenapa ni….. apasal takde sale langsung bulan ni…

Tiba-tiba baca dalam group kiriman my mami Salwa Al’Izzah…. ehhh… ehh… mami ni macam tau-tau je…

Masa tu, memang susah hati sangat…. bila baca apa yang mami tulis….

Fikir dan belajar muhasabah diri… ye lah mana kita sedar bila kita buat silap…ye dak….

Sekarang, alhamdulillah…. saya bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang…

Malah, saya nak lebih lagi… supaya saya dapat bantu lebih ramai orang jana pendapatan di samping tingkatkan kesihatan ramai orang kat luar sana…
#10wave

#tsunamishaklee

#superstarshaklee

#pengedarshakleeputrajaya
Pengedar Shaklee Putrajaya

016-2254805