Pati Restrevatrol Pati Kegemaran Saya

Post 6 of 223

​Assalamualaikum, pati Restrevatrol pati kegemaran saya. Apa tu pati Restrevatrol ni. Pati restrevatrol ni adalah pati gabungan antara anggur dan beberapa jenis tumbuhan yang mengandungi antioksida yang sangat tinggi.

Inilah antara salah satu produk Shaklee yang sya ambil. Bukan setakat ambil, sya dah jatuh cinta dengan pati restrevatrol ni.

Dulu, ketika mula-mula ambil adalah asbab kerana hanis korang boleh baca kat sini dan di sini, masa tu punyala rasa vivix ni mahalnya lahai. Tapi lepas ambil, ehhh.. sya rasa lain dan rasa macam dapat bonus pula lepas minum pati restrevatrol. Sya memang rasa lain, bila bangun pagi badan rasa segar, badan rasa bertenaga.

Pendek kata, badan rasa sangat best. Takdela bangun pagi rasa lemau je semedangkan.

Semua tu sya perasan lepas 5 bulan ambil vivix. Ye lah, kita kalau makan apa-apa nak dapat hasil cepat ni bahaya tau. Bak kata orang biar lambat asal selamat. paling penting natural.

Memang best rasa masa tu, asbab ambil pati restrevatrol untuk kesihatan hanis. Tapi, ibu dia yang dapat benefit.

Siapa nak senang bangun pagi, rasa bertenaga dan segar. Cuma angkat tangan.

Best ke best.
#tsunamishaklee

#SuperStarShaklee

#sahabatgua18

#pengedarshakleeputrajaya

#pengedarshakleecyberjaya
016.225.4805

This article was written by Syasya

Shaklee Independent Distributors... SID NO : 1105044

MENU