DR. FORREST C. SHAKLEE, SIAPA TU?

Assalamulaikum.. Hari ni saya nak kongsi mengenai seorang Dr. Forrest C. Shaklee, siapa tu? Vitalea yang saya duk makan selama ni dicipta oleh beliau malah sudah berusia lebih 100 tahun. Sebelum ni, vitalea dihasilkan oleh Dr. Forrest C. Shaklee dalam betuk cecair....

NAK BISNES SHAKLEE, OK KE?

Assalamualaikum… Saya nak kongsi ketika saya mula-mula buat keputusan nak buat bisnes tanpa modal. Selepas beberapa ketika menjadi pengamal tegar supplement semulajadi, saya jadi tertarik untuk berkongsi apa yang saya dapat dari Shaklee… Keinginan ni...

TIPS UNTUK ANAK YANG ADA SENSITIF LUNGS

Assalamualaikum… Hari ni saya nak share tips untuk mak-mak yang anak ada sensitif lungs. Anak sulung sya mengalami masalah sensitif lungs ni.. Jadi, saya kena lebih peka dengan perubahan dia terutama persekitaran, kebersihan dan pemakanan dia. Along ni, dia...

Perokok Tegar Berhenti Merokok

Assalamualaikum… Apa khabar semua… Hari ni nak kongsi tentang bagaimana seorang perokok tegar dapat berhenti merokok…. Anak mana yang tak kasih dan sayang pada ayah dia kan… Bila kita ada kesedaran bahawa rokok itu memudaratkan kesihatan. Kita...

Selamat Hari Lahir Anak Ibu Manis Hanis….

Assalamualaikum… Alhamdulillah, hari ni genap umur anak ibu si manis Hanis 3 tahun… Allahuakbar rasa macam baru je…. Pejam celik pejam celik sekejap je dah 3 tahun… Ibu doakan anak ibu hanis dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi anak yang...

Cara Menjaga Kulit Agar Sihat dan Cantik Dengan Shaklee

Assalamualaikum, saya pernah cerita tak cara saya menjaga kulit agar sihat dan cantik dengan shaklee. ​Semasa saya mengandung anak sulung kulit muka memang tak berapa nak ok… Kulit muka saya naik bintik-bintil merah-merah di bawah kulit.  Kalau tengok...