Susu Tak Bertambah-tambah……

Susu tak bertambah-tambah walau dah makan dan dah cuba macam-macam supplement dan cuba makan macam-macam petua untuk menambahkan susu. Tapi susu tak bertambah-tambah juga. Ini memang biasa berlaku. Antara perkara yang perlu anda periksa dahulu jika susu tak...

Harga set Vivix – testimoni

Harga Set Shaklee Vivix…. Hari ini saya ingin berkongsi kegembiraan salah seorang kawan saya yang telah mengambil Vivix dari Shaklee secara konsisten sejak 7 bulan yang lalu. Beliau mengambil Vivix dari Shaklee bagi merawat diabetes yang dihadapi beliau. Dan...

Mawar……

Mawar Ingatlah sesungguhnya Allah Maha Mengampuni org yang beristighfar, Maha Pemberi taubat kepada sesiapa saja yang bertaubat dan menerima orang-orang yang kembali kepadaNya. Mawar Kasihanilah orang yang lemah, nescaya anda akan bahagia. Berilah orang yang...

Kaedah Menangani Tekanan Dalam Islam

Merasa tertekan atau stress….tak tahu apa nak buat untuk menghadapinya….Jom baca: 1. Membaca Al-Quran dengan mentadabbur maknanya iaitu mendalami, memahami serta menghayati isi kandungannya. 2. Membanyakkan istighfar dan bertaubat. 3. Mendekatkan diri...

Renungan….

Rengungan untuk hari ini…tak tahu nak tulis apa….jadi kita tgk gambar je lah ye…hari ni…     Syasya on...

Bahagia Itu Sederhana

Mendengar isteri membebel di rumah, itu beerti aku masih punya keluarga. Mendengar suami masih berdengkur di sebelahku, itu beerti aku masih punya suami Mendengar ayah dan mak menegurku dengan tegas, itu beerti aku masih punya mak dan ayah Merasa letih setiap petang...

Revolusi Terbaru – Vivix™ dari Shaklee

Assalamualaikum…. Hari ni kita review skit pasal Vivix™…. Vivix™ merupakan  satu Revolusi Terbaru dari Shaklee. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani Polygonum...