Produk Shaklee Terbaik Botol Kosong Pun Ada Guna

Assalamulaikum.. Hari ni kan, sya sebenarnya tengah fikir betapa produk Shaklee memang terbaik sebab botol kosong pun ada guna. Apa nak buat dengan botol-botol shaklee yang dah habis ni.. Sya baru perasan sebenarnya, banyak rupanya botol-botol shaklee ni… Dalam...

Betul ke….tikar beracun!!!!

Assalamualaikum…. Apa khabar korang? sihat? Hari ni saya terbaca dalam group whatapp pasal tikar beracun? Berderau darah bila baca…. ehh!!! ye ke ni…. betul ke ni…. punyalah terkejut…sebab dulu saya ada sekeping tikar macam tu gambar...

Promo Shaklee Ogos 2016

Alhamdulillah…Julai 2016 sangat awesome….Closing yang sangat mendebarkan…. Hari ni dah mula bulan baru…..bulan ni Promo best tau… Ostematrix ========= 1. Setiap pembelian 7 botol ostematrix dengan harga 6 botol 2. Setiap pembelian 2 botol...

Selamat Hari Raya….

Assalamualaikum… Sempena Hari Raya pada hari ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua pembaca, anak shaklee saya, pelanggan-pelanggan hargaset.com…. Saya juga ingin memohon maaf andai kata ada terkasar kata, perbuatan atau apa sahaja yang...

Salam MaalHijrah 1437H….

Assalamualaikum…. Selamat tahun bagi mereka yang beragama Islam….. Salam Maal Hijrah…. Dikesempatan ini saya ingin menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf andai ada bicara atau kata-kata yang di lafazkan menyinggung perasaan. Didoakan semua yang...

HARGA ROKOK NAIK!!!!!!!!!!

HARGA ROKOK NAIK!!!!!! Harga rokok naik RM 9 sehari sekotak = RM 9 30 hari 30 kotak = RM 420 Di tangan saya ada 97 botol jus pembuang nikotin dalam darah yang telah banyak bantu ramai perokok berhenti merokok dalam masa 2 minggu sahaja. Harga? Lebih murah dari kos...