TIPS MENGHADAPI BANJIR.

Assalamualaikum… Sekarang cuaca sejuk, malam-malam hujan lebat. Kepada kawan-kawan yang kediaman atau kawasan yang ada situasi banjir setiap kali hujan lebat. Pastikan kalian sentiasa mendengar nasihat yang dikeluarkan oleh pihak berkuasa tempatan. Sekiranya...

KENANGAN WAKTU SEKOLAH….

Tengah layan satu cerita ni, teringat pula waktu zaman sekolah dulu… Banyak kenangan manis dan sedih waktu sekolah dulu. hihihi….budak terlebih baikkan. Paling tak boleh lupa waktu di tingkatan 4 dan 5. Dulu-dulu waktu sekolah saya suka duduk...

DR. FORREST C. SHAKLEE, SIAPA TU?

Assalamulaikum.. Hari ni saya nak kongsi mengenai seorang Dr. Forrest C. Shaklee, siapa tu? Vitalea yang saya duk makan selama ni dicipta oleh beliau malah sudah berusia lebih 100 tahun. Sebelum ni, vitalea dihasilkan oleh Dr. Forrest C. Shaklee dalam betuk cecair....

Selamat Hari Lahir Anak Ibu Manis Hanis….

Assalamualaikum… Alhamdulillah, hari ni genap umur anak ibu si manis Hanis 3 tahun… Allahuakbar rasa macam baru je…. Pejam celik pejam celik sekejap je dah 3 tahun… Ibu doakan anak ibu hanis dikurniakan kesihatan yang baik, menjadi anak yang...

Cara Menjaga Kulit Agar Sihat dan Cantik Dengan Shaklee

Assalamualaikum, saya pernah cerita tak cara saya menjaga kulit agar sihat dan cantik dengan shaklee. ​Semasa saya mengandung anak sulung kulit muka memang tak berapa nak ok… Kulit muka saya naik bintik-bintil merah-merah di bawah kulit.  Kalau tengok...