Pengalaman Bermain Air Ketika Hari Raya

Assalamualaikum semua… Bila tengok hujan lebat ni, teringat masa kecik dulu pengalaman bermain air ketika hari raya di rumah arwah tok wan. Ingat lagi, masa tu pagi hari raya. Tak ingat raya Aidilfitri ke Aidiladha, lama dah masa sekolah rendah rasanya. Tu lah,...

Impian Saya 20 Tahun Akan Datang Dengan Bisnes Shaklee.

Assalamualaikum… Impian saya 20 tahun akan datang dengan bisnes Shaklee… Masa tu saya rasa, saya dah punya empayar bisnes Shaklee yang besar seperti Master Freddie dan Master Hj. Roslan…. Punya pasif income dari usaha saya sekarang. Ada ramai ahli...

Tips Meningkatkan Imun Dalam Tubuh.

Assalamualaikum… Apa khabar semua, hari ni kita bercerita tentang cara meningkatkan imun dalam tubuh.  Immune badan ni kalau korang nak tahu, bagaimana tubuh kita berusaha untuk melawan virus dan bakteria jahat yang ada di persekitaran kita. Jadi, bagaimana...

Mentor Saya Dalam Bisnes Shaklee..

Assalamualaikum, Dalam apa jua kita buat, kita mesti ada mentor yang mengajar kita. Mentor saya dalam bisnes Shaklee ialah mami shaklee saya Salwa Al-Izzah. Saya kenal mami saya ni ketika zaman forum susu ibu, kemudian masa dalam group peer counselor breastfeeding....

My Best 2016 Moment Selain Shaklee

Assalamualaikum… Kenangan manis 2016..Antara my best 2016 moment selain Shaklee.. Apa yek…tahun ni tahun air mata…huhu…tapi ada beberapa kenangan manis…bila teringat mesti senyum-senyum sendiri… Tahun ni anak ibu baru masuk...