Category archive: Vivix

​Assalamualaikum, pati Restrevatrol pati kegemaran saya. Apa tu pati Restrevatrol ni. Pati restrevatrol ni adalah pati gabungan antara anggur dan beberapa jenis tumbuhan yang mengandungi antioksida yang sangat tinggi. Inilah antara salah satu produk Shaklee yang sya ambil. Bukan setakat ambil, sya dah jatuh cinta dengan pati restrevatrol ni. Dulu, ketika mula-mula ambil adalah asbab…

Assalamualaikum… Ini antara yang sentiasa bermain difikiran saya, Vivix Shaklee adalah produk Shaklee yang wajib ada dalam setiap rumah… Kenapa vivix shaklee perlu ada dalam setiap rumah di Malaysia. Sebab orang dulu-dulu, mana ada makanan proses. Mana ada makanan dalam tin. Makanan segera semua. Mana ada… Dulu-dulu nak dengar orang sakit TIBI, kanser, gout, kencing…

Assalamualaikum… Hari ni sya nak cerita, ada satu supplement atau produk Shaklee exclusive buat insan kesayanganku. Nak tahu apa? Supplement yang pertama sya beli, yang paling mahal iaitu vivix Shaklee untuk anak kedua Hanis. Yang ni saya pernah kongsikan dulu, boleh baca kat SINI. Kali kedua yang sya belikan produk Shaklee ialah buat suami tersayang….

Assalamualaikum… Apa khabar semua… Hari ni nak kongsi tentang bagaimana seorang perokok tegar dapat berhenti merokok…. Anak mana yang tak kasih dan sayang pada ayah dia kan… Bila kita ada kesedaran bahawa rokok itu memudaratkan kesihatan. Kita akan berusaha sehabis baik untuk memastikan orang yang kita sayang berhenti merokok. Inilah yang berlaku pada anak ini….

Vivix….ye vivix…kenapa vivix…. Harga mahal kot… Tak mampulah… Ni untuk orang kaya-kaya bolehla…. Pernah tak orang kata macam ni. Saya sendiri masa mula-mula masuk Shaklee saya pun cakap benda yang sama. Tapi, sekarang vivix, memang sentiasa ada dalam peti ais tu….Nak tahu macam mana saya boleh jatuh cinta dengan Vivix.. Saya mula-mula jatuh cinta dengan…

Assalamualaikum…. Pagi ini saya ingin berkongsi dengan semua perkongsian bahagia seseorang dengan Vivix Shaklee….. Sebelum ini, bila dengar pasal Vivix memang beliau tak rasa apa. Tapi selepas beliau Vivix untuk mak beliau yang ada masalah jantung, darah tinggi dan masalah saraf di bahagian muka kerana angin ahmar. Masalah saraf ibu beliau menyebabkan mata ibu beliau…

Ketika Hanis mula-mula kena gegata atau kelopak garam ni saya pening jap…. Kenapa badan hanis naik bintat-bintat macam kena gigit nyamuk penuh satu badan. Lepas tu, Hanis duk garu sampai berdarah pada tempat yang naik tu. Sekarang baru saya tahu rupanya gegata atau kelopak garam ni memang gatal kalau kena…. Antara punca utama yang boleh menyebabkan…

Syukur pada Allah, vivix membantu beliau untuk berhenti merokok. Dulu beliau seorang perokok. Namun kini beliau sudah berhenti merokok kerana satu tindakan ikhlas dari isterinya.. Isteri beliau telah membelikan vivix dan memberikan kepada beliau untuk diminum atas alasan untuk kesihatan. Alhamdulillah, kini dengan izin dari-Nya beliau berjaya berhenti merokok dengan bantuan vivix. Jom kita tonton…

Vivix Shaklee membantu pesakit diabetes. Ayahanda berumur 78 tahun. Sejak lapan tahun lalu ayahanda mengidap kencing manis atau diabetes yang kronik dengan bacaan 19. Dua minggu lepas saya menghadiahkan ayahanda sebotol Tonik Anggur atau nama sebenarnya Vivix untuk ayahanda. Alhamdulillah, bacaan kencing manis menurun kepada 7.9 hanya selepas 2 minggu mengambil tonik anggur ini. Kini…

Alhamdulillah, sempena bulan Ramadhan yang mulia ini pihak Shaklee menawarkan promosi Vivix iaitu dengan pembelian 6 botol Vivix kita akan dapat percuma 1 botol vivix. Sebagaimana kita semua maklum dengan keberkesanan vivix kepada kesihatan. Vivix juga telah banyak membantu ramai orang. Jadi, rebutlah peluang ini. Bukan senang nak dapat promosi vivix macam ni. Jom jangan…

MENU